Pagina's

woensdag 14 september 2016

Hobby's & Avonturen

Hertje in het zonlicht
Naast mijn hobby's breien, haken, naaien en nog veel meer doe ik ook graag wandelen, fotograferen en genealogie (stamboomonderzoek). Wil ik jullie ook meenemen met mijn wandeltochten. Ik heb de laatste jaren veel mogen fotograferen en ben dan ook heel trots op bepaalde foto's die ik gemaakt heb, voor mezelf en vrienden. Hieronder een kleine selectie van mijn foto's waar ik het meest trots op ben!

Hertje langs de bosrand
Het stukje Avonturen daar ben ik momenteel nog mee bezig alles is in voorbereiding maar zou nog even moeten wachten tot alles helemaal rond is, dus daarover volgt snel meer. Natuurlijk zal ik naast mijn avonturen nog mijn blog updaten met mijn projecten waar ik mee bezig ben. Momenteel ben ik bezig om al mijn half afgewerkte werkjes af te maken. Wat meer werk is dan verwacht maar wel even af moet! Dus daar ben ik nu eerst mee bezig zal binnenkort foto's plaatsen van mijn WIP-jes.  Een gehaakte maxi-cosi zak, een gehaakt schaap met muziek en een aantal borduurwerkjes.

Liefs





Sugar en Indy

Blue, Indy en Hummer

Muisje

Uil

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hoi Hoi.

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!
Gewoon commentaar , discussie of kletspraat!
Vriendelijk en vrolijk en met een lach op het gezicht.
Lees ik fijn en rustig ieder bericht!

Moet altjd even lachen en denken och dankjewel.

Liefs Cynthia