Pagina's

zondag 20 maart 2016

MINI ALBUM

Hallo allemaal,

Ik ben bezig met een mini album waar ik heel erg trots op ben. Ik zag ze al heel vaak voorbij komen en wilde het echt eens zelf gaan proberen. Het is veel werk maar als het af is heb je wel heel veel eer van je werk. Zoals ik al zei ben ik er nog mee bezig en zal ik jullie op de hoogte houden van mijn vorderingen. Ik heb gekozen voor een zwarte achtergrond omdat je daar het mooiste mee kunt werken omdat andere kleuren daar vaak mooier op uit komen. mijn eerste werk zit erop. de kaft en de bladzijdes. De volgende stappen zijn de bladzijdes in delen met vakken, watervallen en zo veel meer. Helaas moet ik eerst nog even een keer naar de pippoo's voor zwart papier omdat ik toch niet genoeg had. Dus wordt het vervolgd en laat ik met liefde zien hoe het eindresultaat is. Voor nu heb ik een paar foto's van de kaft en bladzijde's.

PS. Zoals jullie kunnen zien heb ik heel veel berichten weggehaald. Er komen nog wat zelfgemaakte dingen terug op mijn blog maar wilde het geheel helemaal opschonen en eigenlijk alleen nog maar voor mijn creaties gebruiken in plaats van een dagboek achtig iets.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hoi Hoi.

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!
Gewoon commentaar , discussie of kletspraat!
Vriendelijk en vrolijk en met een lach op het gezicht.
Lees ik fijn en rustig ieder bericht!

Moet altjd even lachen en denken och dankjewel.

Liefs Cynthia