Pagina's

zondag 1 november 2015

PAPIER EN SPRAY INKT

Hallo Allemaal,

Tijdje niet gesproken en gezien ik probeer weer langzaam actiever te worden in blogland. Veel te verwerken gehad en echt tijd voor ons zelf nodig gehad. Met mijn vader gaat het naar omstandigheden goed, hij loopt weer zonder krukken maar de herseninfarcten hebben wel schade achtergelaten helaas nu moeten we wennen aan een nieuwe vader. Dat heeft tijd nodig en dat gaat goed komen. Mijn vriendin is inmiddels kaal en zit midden in de chemo kuren, en me opa ja die is opgegeven in het ziekenhuis en is nu afwachten wanneer die overlijdt. Voor opa is het goed dan heeft die geen pijn meer maar voor ons ja het blijft toch je opa.                                                                                                                                                                   


Ondertussen niet stil gezeten al zijn het maar kleine vlagen van creativiteit. Ik heb een soort van exploding box gemaakt om het uit te proberen. Was leuk maar nu nog een thema, nou dat is gelukt ik heb het thema creatief gebruikt en alles wat daar maar me te maken kan hebben. Vind hem zelf wel redelijk goed gelukt voor een eerste keer en heb me al bedacht dat het leuke verjaardagskaartjes zijn voor vrienden en familie. Dus binnen kort hopelijk even een voorraadje maken van de basis dat als er een verjaardag is ik hem even snel in elkaar kan zetten en opsturen naar de jarige job, Want zeg nou zelf echte post is zoveel leuker op je verjaardag.                                                                                                                                                                                Ik ben begonnen met een blauwe achtergrond en heb daarop een blauw, groen en wit geruit stukje papier opgeplakt, ik heb stempeltechniek gebruik, stofjes, veren, papier en lintjes. Voorgedrukte figuurtjes en glitterfiguurtjes. zelf ben ik er tevreden mee helemaal omdat het een test model is en beter is uitgevallen dan gedacht.


Ook heb ik spray inkt gemaakt via een you tube filmpje. 
Wat heb je nodig 
Acryl verf 
Mod podge 
Water
Spray flesjes

Je doet een klodder(zelf even kijken hoeveel)(hoe meer verf hoe dikker de spray wordt) verf in de flacon daarna vul je de flacon voor de helft met water. daarbij doe je een beetje mod podge. Je draait de dop erop en dan flink schudden. tot de verf is opgenomen in het water en de mod podge. Daarna kun je de flacon afvullen met water en weer schudden houd hierbij rekening dat de kleur dan wel lichter wordt. Of je gebruikt hem zo. Veel plezier ermee je kan er hele leuke dingen mee doen. Kijk daarvoor maar eens op you tube op zoekterm spray inkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hoi Hoi.

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!
Gewoon commentaar , discussie of kletspraat!
Vriendelijk en vrolijk en met een lach op het gezicht.
Lees ik fijn en rustig ieder bericht!

Moet altjd even lachen en denken och dankjewel.

Liefs Cynthia