Pagina's

maandag 11 mei 2015

POCKETLETTERS ONTVANGEN

De eerste 4 pocketletters ontvangen. Prachtig gemaakt door super lieve dames. Deze week en afgelopen tijd niet echt actief hier. Maar veel moeten regelen voor verkoop huis en me vaders 50e verjaardag aankomend weekend. En dan hebben we vorig weekend nog een bruiloft gehad en het weekend van 2 mei onze verjaardagen gevierd. April en Mei zijn elk jaar weer drukke maanden.  Pocket letters zijn leuk en inmiddels heb ik er al weer 4 klaarliggen om verstuurd te worden. Maar vandaag geen tijd om ze optijd bij postkantoor te krijgen. Eigenlijk niet eens om te bloggen. Zometeen weer een afspraak voor de verkoop van het huis... Daar kom meer bij kijken dan je denkt. Haha... ohw en nog naar de bakker voor een speculaaspop. Het cadeautje voor de jarige ophalen en dan nog inpakken... druk zat dus. Hihi... en ondertussen gewoon werken, slapen en eten... 
Deze vrolijke pocket letter heb ik ontvangen van Cindy Orton
Deze is mij gestuurd door Tifanny Peery
Emily Zonneveld van Olm heeft deze prachtige beren pocketletter gemaakt. 
En Dee Cruz Pabon heeft deze gemaakt met als thema de staat waar zij woont in Amerika

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hoi Hoi.

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!
Gewoon commentaar , discussie of kletspraat!
Vriendelijk en vrolijk en met een lach op het gezicht.
Lees ik fijn en rustig ieder bericht!

Moet altjd even lachen en denken och dankjewel.

Liefs Cynthia