Pagina's

vrijdag 3 april 2015

POCKETLETTERS

Ik ben een pletteraar. Pocket LETTER maker.. hihi geniaal gevonden van diegene.. Maar goed de sneak peak van mijn eerste hebben jullie gezien. Deze is nu klaar om te worden verstuurd. Dat gaat dinsdag gebeuren dus kan ik hier nog geen foto van laten zien. Maar heb er ook eentje klaar die naar Amerika gaat. Deze gaat ook dinsdag op de bus. Wat vinden jullie ze is gek op rood en geel. Dus heb ik daar wat mee gedaan. Ik heb de voorkant mooi gemaakt en de achterkant zitten de goodies in. Knoopjes, stickers, washi tape, lint, thee zakje en nog veel meer. Ik vind dit helemaal leuk om te doen en denk dat ik dit veel ga doen naast haken wat nu momenteel niet lukt wegens klachten aan rechter pols. (Wordt al onderzocht int ziekenhuis gelukkig.. moet kalm aan doen) (ahum) maar das wat anders.....

Bij deze mijn rood gele thema pocket letter.....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hoi Hoi.

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!
Gewoon commentaar , discussie of kletspraat!
Vriendelijk en vrolijk en met een lach op het gezicht.
Lees ik fijn en rustig ieder bericht!

Moet altjd even lachen en denken och dankjewel.

Liefs Cynthia