Pagina's

zondag 22 maart 2015

TJOEKE TJOEKE TJOEK

Hallo allemaal...


Nou hier ben ik de afgelopen tijd zo druk mee geweest. Deze trein is vandaag aangekomen bij het eindstation. De prachtige jongen Finn is geboren en heeft heel veel cadeautjes gekregen waaronder deze mooie maar wel beetje grote trein. Er zat van alles in.


Babykleertjes, spuugdoekjes, hangertjes en ga zo maar door. De moeder is gek op schaapjes dit heb ik geprobeerd door te trekken in het cadeau. Maar weet je hoe moeilijk het is om schaapjes te vinden op baby spullen. Nou het is mij gelukt hoor. 


Natuurlijk heb ik ook zelf wat dingen gemaakt. En heeft mijn mama ook een bijdrage geleverd. Aangezien breien niet mijn sterkste kant is. Een leuke schapenkussen/pyama zak. En een tutdoek waar ik al eerder over poste op mijn blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi Hoi.

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!
Gewoon commentaar , discussie of kletspraat!
Vriendelijk en vrolijk en met een lach op het gezicht.
Lees ik fijn en rustig ieder bericht!

Moet altjd even lachen en denken och dankjewel.

Liefs Cynthia