Pagina's

zondag 11 januari 2015

WAT EEN WEEK

Maandag op het werk moest ik op kantoor komen voor een gesprek. Ik schrok me een hoedje en dacht echt oh god wat heb ik fout gedaan. Gelukkig was het goed nieuws. Ik kreeg 2 te horen dat ik contractverlenging kreeg van 17 maanden. Helemaal geweldig!! Ik liep met een lach rond die er maar niet af wilde voor 3 dagen. Zo blij was ik ermee.

Die maandag zaten me vriend en ik ook een beetje te neuzen voor laminaat want dat willen we al heel lang. En een maatje van ons heeft een eigen bedrijf. Cachet stoffering. En legt vloeren en dergelijke. Hij was bij ons en had het erover dat die zich verveelde omdat er bijna geen werk was. Dus heb ik de knoop doorgehakt.

Ik was even douchen en daarna kwam ik beneden met de boodschap we doen een nieuwe vloer leggen ik ben de vloerbedekking helemaal zat.  Krijgen het niet goed schoon. Brandplekken zitten er in. En ben er gewoon klaar mee! Dus hebben we ook een nieuwe vloer liggen. Mooi kleed op de kop getikt bij de kringloop. En nu is het gewoon een heerlijk gevoel om thuis te komen.

Minder leuk is dat we afscheid nemen van onze valkparkiet fladder. Ze gaat naar andere mensen die haar hopenlijk meer kunnen bieden dan dat wat wij op het moment kunnen.

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met het verlengen van je contract, Heerlijk gevoel he wat vastigheid, En mooi die vloer, is fijner dat tapijt, weet er alles van, zou ook wel laminaat willen maar ja, de portemonnee zegt nee.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik ken het we hebben er echt voor moeten sparen hoor. Maar wilden het eigenlijk pas met de zomervakantie gaan leggen maar was er zo klaar mee. Nu is het mooi en strak!

      Verwijderen

Hoi Hoi.

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!
Gewoon commentaar , discussie of kletspraat!
Vriendelijk en vrolijk en met een lach op het gezicht.
Lees ik fijn en rustig ieder bericht!

Moet altjd even lachen en denken och dankjewel.

Liefs Cynthia