Pagina's

woensdag 14 januari 2015

TAART + TOPPER

Druk bezig met de bruidstaart voor morgen. Ben echt heel blij met het resultaat! Omdat ik meer met taarten wil gaan doen heb ik van mijn moeder een boekje gekregen over marsepein en fondant geweldig aangezien er ook wat spulletjes bij zaten. De taart wordt ongeveer 30 cm hoog. Onderste laag is 24 cm in doorsnede. Foto is van alleen de taartbodems..

Als voorproefje vrijdag kan ik foto's plaatsen van de hele taart want dan ben ik er geweest en weten ook de bruid rn bruidegom hoe die eruitziet. Vrijdag plaats ik ook de foto's van de taarttoppers die ik voor hun gemaakt heb.

Love & Strenght

1 opmerking:

  1. Dat ziet er al heel knap uit Zeg, Super dat je dat kan
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi Hoi.

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!
Gewoon commentaar , discussie of kletspraat!
Vriendelijk en vrolijk en met een lach op het gezicht.
Lees ik fijn en rustig ieder bericht!

Moet altjd even lachen en denken och dankjewel.

Liefs Cynthia