Pagina's

dinsdag 6 januari 2015

PATROON TUTDOEK

Het patroon van de tutdoek.

Het patroon van de ster vorm heb ik hier gevonden. KLIK HIER

Het hoofd heb ik hier vandaan. KLIK HIER
Alleen heb ik er wat aanpassingen aan gedaan zodat het voor mij meer op een schaapje leek. De oren heb ik ook aangepast. Deze aanpassingen heb ik helaas niet opgeschreven.

Natuurlijk kun je ook kiezen voor een granny vorm als doek zoals staat geschreven bij marmarel. Maar ik vond de ster van mollemiekeshobby zelf mooier.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hoi Hoi.

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!
Gewoon commentaar , discussie of kletspraat!
Vriendelijk en vrolijk en met een lach op het gezicht.
Lees ik fijn en rustig ieder bericht!

Moet altjd even lachen en denken och dankjewel.

Liefs Cynthia