Pagina's

dinsdag 14 oktober 2014

JACKS ART WORKSHOP

Wat is dat leuk om te doen. Lekker knoeien met verf. Spuitbussen en mallen. Op een mooi groot doek 100x150. Mijn vriendin en ik hebben ons lekker uit kunnen leven. En dat via vakantie veilingen. Lekker goedkoop een super uitje gehad, haha. Willemijn heeft een mooi doek gemaakt voor in de woonkamer bij haar en ik heb een mooi doek gemaakt voor bij ons in de slaapkamer. Zodra die hangt maak ik er wel een foto van. Aangezien ik daar hulp bij nodig ben. Haha. Wat vinden jullie ervan? We hebben beiden een mooi en uniek stuk hangen bij ons thuis. Nu gaan we nog een keer heen alleen nemen we de moeders mee als verassing, wanneer ja dat is nu nog niet bekend helaas. Maar zodra we zijn geweest zal ik het wel melden. Hoop op dan net zo leuke dag en net zo veel inspiratie als zondag.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hoi Hoi.

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!
Gewoon commentaar , discussie of kletspraat!
Vriendelijk en vrolijk en met een lach op het gezicht.
Lees ik fijn en rustig ieder bericht!

Moet altjd even lachen en denken och dankjewel.

Liefs Cynthia