Pagina's

maandag 16 juni 2014

EINDELIJK!!!


Nou het heeft even geduurd maar kan nu eindelijk laten zien wat ik gemaakt heb! Ik heb voor een zilveren bruiloft van vrienden dit leuke groente potje gemaakt! Ik zag het op internet voorbijkomen maar daar zaten de vogels in de pot op een stokje. Helaas zijn de Nederlandse groente potten daar niet groot genoeg voor en heb ik het zo opgelost! In het potje zit een klein kussentje met daarop 25 JAAR en de achterzijde staat de datum op. 20-06-1989 2014 precies 25 jaar. Het cadeautje werd erg goed ontvangen. (altijd weer afwachten haha) Het patroon in het Nederlands heb ik hier weg! KLIK HIER Ook staat deze link op de patronen pagina op mijn BLOG

Zoals je wel kunt zien op de foto van de zijkant hebben wij er kleingeld in gedaan! Je kan er van alles in doen natuurlijk! 

Blessed Be


2 opmerkingen:

  1. Heel leuk gedaan! Fijn dat ze er blij mee waren (maar dat kan ook haast niet anders). Leuk om geld in het potje te doen, maar je kunt het potje inderdaad ook voor allerlei andere dingetjes gebruiken. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geworden! Super dat je terug linkt naar het patroon op mijn blog! :) Ik ben zo'n zelfde stel vogeltjes aan het maken, alleen dan op een doosje. Bruiloft is vrijdag, dus daarna plaats ik wel even de foto's!

    Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi Hoi.

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!
Gewoon commentaar , discussie of kletspraat!
Vriendelijk en vrolijk en met een lach op het gezicht.
Lees ik fijn en rustig ieder bericht!

Moet altjd even lachen en denken och dankjewel.

Liefs Cynthia