Pagina's

woensdag 25 juni 2014

DROMENVANGER

Gisteren in een middag tijd even deze dromenvanger in gehaakt! In drie verschillende tinten roze, met veel liefde gehaakt.

Nu nog een plekje verzinnen, of toch weggeven? Nog geen idee wat ik er mee ga doen, heb boven al een dromenvanger hangen die ik niet weg kan doen. Ach er komt vanzelf wel een plekje voor hem en anders heb ik iets moois voor voor het raam!

Het patroon van de bloem heb ik hier vandaan. KLIK HIER De boogjes heb ik zelf verzonnen en ben ik nog het drukst mee geweest om ze zo mooi mogelijk uit te laten komen.

Als ring heb ik een bloemenring gebruikt van de tuinland, je weet wel die groene dingen!
Blessed BE

3 opmerkingen:

  1. Oh, wat is die mooi geworden, Cynthia!!
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Nana ik ga nu nog een gele maken. Maar als die af is blog ik er wel over!

      Verwijderen
  2. Die is heel leuk geworden Cynthia!!

    Een dromenvanger staat hier ook nog op het to do lijstje :)

    Fijne avond! Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi Hoi.

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!
Gewoon commentaar , discussie of kletspraat!
Vriendelijk en vrolijk en met een lach op het gezicht.
Lees ik fijn en rustig ieder bericht!

Moet altjd even lachen en denken och dankjewel.

Liefs Cynthia