Pagina's

zondag 2 maart 2014

ONTSPANNING

Na een paar zware weken gister eindelijk weer wat ontspanning. Samen met een vriendin deze leuke armbandjes zitten maken. Het vervolg van deze avond was spannend omdat ik een aanvaring heb gehad met de stofschaar. Hij viel uit mijn handen en ik heb hem op willen vangen, het resultaat een flinke jaap in mijn duim. Dat bloede als een rund. Ja mensen die scharen zijn SCHERP!! Gelukkig heb ik zelf EHBO!  Beetje jodium, jodalahitieee, bloeden stelpen mijn vriendin 2 zwaluwstaartjes laten knippen. De snee stond beetje uit elkaar. Hup er op geplakt en een pleister er om heen. Geen hechtingen of dokters nodig hoor, los ik zelf wel op! Daarna eerst even wat gedronken want waren toch wel even geschrokken en gewoon verder gegaan waar we gebleven waren! Met dit als resultaat!

3 opmerkingen:

  1. Leuke armbandjes hebben jullie gemaakt! Gelukkig viel je verwonding mee!!! Altijd even schrikken he?

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondanks de schrik en je bloederige aanvaring met de schaar, zijn je armbandjes echt heel erg leuk geworden!!
    Stom is dat reflex om dingen te willen opvangen, he?
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh jee, wat een pech met die schaar! Een ongeluk zit in een klein hoekje... gelukkig konden jullie het samen oplossen met die pleisters. Ik hoop dat het snel heelt. Leuke armbandjes hebben jullie gemaakt hoor! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi Hoi.

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!
Gewoon commentaar , discussie of kletspraat!
Vriendelijk en vrolijk en met een lach op het gezicht.
Lees ik fijn en rustig ieder bericht!

Moet altjd even lachen en denken och dankjewel.

Liefs Cynthia