Pagina's

vrijdag 28 maart 2014

GEWONNEN

Ik deed mee op facebook aan de wedstrijd. Jij hebt het idee en ik haak het voor je. Ik was eigenlijk allang weer vergeten dat ik er aan meedeed tot ik kreeg te horen dat ik een van de 3 gelukkige winnaars was. Nou toen de denkmuts maar even opgezet, maar ja wat moet je vragen... 

Ik bedacht ineens ik vond die spookjes met halloween vorig jaar zo leuk. Ik denk ja dat laat ik haar maken. Een GHOSTGIRL nou ze is bij mij aangekomen en ze krijgt een mooi plekje om mij te beschermen tegen spoken want zeg nou zelf. Niemand zou haar toch lastigvallen!!

1 opmerking:

Hoi Hoi.

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!
Gewoon commentaar , discussie of kletspraat!
Vriendelijk en vrolijk en met een lach op het gezicht.
Lees ik fijn en rustig ieder bericht!

Moet altjd even lachen en denken och dankjewel.

Liefs Cynthia