Pagina's

donderdag 16 januari 2014

MUUR GESCHILDERD!!

Hallo allemaal
Onze muur is klaar!! We zijn van blokken naar strepen gegaan. Het was even hard werken maar dan heb je ook wat. Helemaal blij met het resultaat! Zie foto's stap voor stap een foto genomen van het gedane werk.
We zijn van deze blokken en inrichting naar geheel iets anders gegaan.
Eerst de blokken en de muur even in de voorstrijk gezet 2x want zwart, rood en bruin zijn geen gemakkelijke kleuren om over heen te verfen met wit.
Daarna 2 lagen Monodek Wit van Histor. En tot onze verassing dekte het toch zeer goed.
☆☆☆
Daarna alle strepen afgeplakt en met wit de strepen afgezet aangezien we een structuurmuur hebben. Dit dus om het doorlopen te verminderen.
Last but not least. De muur is af.. Onze muur gebaseerd op de schilderijen van Mondriaan alleen dan zonder kleur. 
Wij zijn der zeer content mee. Zondag halen we het nieuwe wandmeubel op en de stoelen en zitten we er weer prinsheerlijk bij. 
Een nieuw jaar een nieuwe uitstraling in huis. We waren de blokken na 5 jaar wel beetje zat, vriendlief meer dan ik. Ik vond het wel leuk eens iets anders dan anderen hebben. Daarom nu dus ook deze keuze. Alle andere muren in de woonkamer zijn wit en rustig. Ik wilde een sprekende muur hebben dat is dus dit geworden. 

Dames fijne dag verder!!

2 opmerkingen:

  1. Wauw, anders is het zeker! Heel erg leuk. Maar die blokken vond ik ook leuk.
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh deze had ik even gemist geloof ik! Leuk geworden hoor, erg origineel. Fijn dat het weer klaar is, je kunt nu weer jaren vooruit met tegen een frisse muur aankijken! :)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi Hoi.

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!
Gewoon commentaar , discussie of kletspraat!
Vriendelijk en vrolijk en met een lach op het gezicht.
Lees ik fijn en rustig ieder bericht!

Moet altjd even lachen en denken och dankjewel.

Liefs Cynthia