Pagina's

zondag 12 januari 2014

CADEAU VOOR SCHOONZUSJE

Jeej ze is jarig geweest en vond der cadeau helemaal geweldig. Wat heeft ze gekregen. Een gehaakt hexagon hart.
2 houten hart doosjes.
2 kaarsenstandaards met een hartje eraan met tekst.
Een toilettasje met hartjes met etos mini's.
Een harthanger met tekst.
Fotolijst in de vorm van een hart.
Knijpers in de vorm van hartjes.

En kunnen jullie al raden wat ze spaart!...

Ja inderdaad hartjes!!♡♡♡♡♡

Ze heeft een heel landelijk huisje met heeeeeellll veeeeeeelllll hartjes. Maar dat maakt het wel leuk. Het past ook bij haar. Het met gesso maken van de houten hart doosjes is mislukt. Helaas. Maar goed, ze vond het het einde en was er erg blij mee. Zij gelukkig ik gelukkig. Haha. Fijne zondag verder..
Het gehaakte hexagon hart is een gepriegel geweest om de vorm erin te krijgen. De hexagons zijn simpel en heb ik het patroon van op internet gevonden. Het hart zelf heb ik ooit gezien op een spaans blogje. Foto opgeslagen en nagemaakt. Nu moet ik zeggen het orgineel van haar is strakker maar ben ook zeer tevreden met mijn resultaat. De kleurstelling is wat zei thuis in haar interieur heeft. Ze vond het erg leuk en was de hele avond de kussen aan het laten zien. (Gemaakt door me creabeaschoonzussie)
 
Zo als je kunt zien bestaat de achterkant alleen uit de filetsteek. Dit om het mooi strak te krijgen. En ja het binnenkussen heb ik zelf genaaid van een oude kussenhoes.
Het comlete cadeau!
Twee aparte verpakkingen voor een top meid!!
Mooi ingepakt en toch anders dan in eerste instantie de bedoeling was. (Zoals je kunt zien op de andere foto) 

1 opmerking:

  1. Wauw, geen wonder dat je schoonzusje blij was... Wat een mooie cadeautjes!!
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi Hoi.

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!
Gewoon commentaar , discussie of kletspraat!
Vriendelijk en vrolijk en met een lach op het gezicht.
Lees ik fijn en rustig ieder bericht!

Moet altjd even lachen en denken och dankjewel.

Liefs Cynthia