Pagina's

woensdag 4 december 2013

ZWARTE PIET!!!

Zo binnenkort volgen meer foto's van ons zwarte pieten avontuur. Wat heb ik een lol gehad  en morgen!! Ja morgen mag ik de sint en zwarte pieten ook nog een keertje helpen. Zo veel zin in. De kids vinden het fantastisch!. Nu merk je wel dat er ook ouders en mensen zijn die er niets mee hebben. Die laten we gewoon met rust. Helaas zijn wij vorige ronde ook bestookt met scheldkanonades maar dat mag de pret niet drukken. Ik ga voor zwarte piet... Want het hoort bij de nederlandse cultuur. En daarmee uit. Dat is mijn mening natuurlijk! En ik respecteer een andere mening. Maar je hoeft niet te gaan schelden en schoppen. Ik laat jou links liggen en jij als niet sinterklaas liefhebber laat mij links liggen. Is er niks aan de hand passeren we elkaar en maken we de fans wel blij... Die kopjes van de kids die het zo leuk vinden. Zelfs de allerallerkleinste is met zwarte piet op de foto geweest. En ook de volwassenen hoor. Het was een leuke dag en morgen hoop ik op nog zo een leuke dag.
Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi Hoi.

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!
Gewoon commentaar , discussie of kletspraat!
Vriendelijk en vrolijk en met een lach op het gezicht.
Lees ik fijn en rustig ieder bericht!

Moet altjd even lachen en denken och dankjewel.

Liefs Cynthia