Pagina's

donderdag 12 december 2013

WORKSHOP

Het is even paar dagen stil geweest en eigenlijk ben ik nog wel een beetje van slag door alles. Maar maandag was de ergste dag heb op de bank gezeten en voelde me zo leeg en ontzettend eenzaam. Gelukkig heb ik een hond die er uit moet en door een stuk te hebben gelopen voelde ik me smiddags wel weer beter. Heb ik zelfs zitten haken. Maar goed dat hoort er ook bij een baaldag.
Dinsdag avond ben ik met 2 vriendinnen bij een kerstworkshop geweest we hebben een kerststuk op dienblad gemaakt. Was echt super om te doen. Leuke mensen waren er. En heel mooie spullen om mee te werken. Kijk maar eens naar de foto's. Helaas is het wat donker maar dat komt doordat het in huis ook donker is.. Maar dat mag de pret niet drukken ben trots op mijn stukje kunst!.

5 opmerkingen:

  1. hoi cynthia, ja we kunnen ons vaak alleen voelen , zelfs wanneer we mensen om ons heen hebben, daarom is jesus mijn schuilplaats...wat een leuke stuk heb je gemaakt , je hebt veel talent...bedankt voor het delen meis...liefs soraya

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kerststukje! De donkere tijd in de winter is vaak de tijd dat de verdrietige dingen ons extra aangrijpen, vind je ook niet? Je vorige blogpost vond ik erg mooi. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kerststuk.
    En ik stuur je een dikke (virtuele) knuffel.
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He meid, sterkte met alles! Maar je hebt in ieder geval een mooi kerststuk gemaakt, misschien vrolijk je daar jezelf weer een - klein- beetje mee op.. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi Hoi.

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!
Gewoon commentaar , discussie of kletspraat!
Vriendelijk en vrolijk en met een lach op het gezicht.
Lees ik fijn en rustig ieder bericht!

Moet altjd even lachen en denken och dankjewel.

Liefs Cynthia