Pagina's

donderdag 19 december 2013

KERSTSWAP IS ONTVANGEN

Jeej. Zo blij... Me kerstswap voor Anke Kastermans is in goed orde ontvangen. Deze swap was geregeld via de haakpagina op facebook. En ze was er zeer blij mee. Ze vond het mooi.
Pff gelukki want er zitten wat uurtjes in haakwerk in. Omdathettoch nog tegenvalt om te haken watbetreft me pols. Na 2 uurtjes per dag zegt me pols toch echt wel. Ho stop en bedankt morgen weer een dag.
Maar het is toch nog optijd afgekomen en ik ben super blij en trots dat het ook nog in de smaak valt. Wat ik gemaakt heb een simpel kussenhoesje van een basis grannysqaure en samengehaakt en door die laatste toer een lint gehaald zodat er een kussen in kan worden gedaan. (Slim he) Een kerstboomhanger en een kerstkrans ornamentje.
Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hoi Hoi.

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!
Gewoon commentaar , discussie of kletspraat!
Vriendelijk en vrolijk en met een lach op het gezicht.
Lees ik fijn en rustig ieder bericht!

Moet altjd even lachen en denken och dankjewel.

Liefs Cynthia