Pagina's

woensdag 20 november 2013

SISALTOUW

Hallo dames..
Vanochtend eerst even een rondje hardlopen, douchen en de huishouding. Even naar het winkelcentrum geweest voor lijmpistool hervulling en sisaltouw.
Waar ik dat voor nodig had. Ja dat gaiknu dus laten zien. Ik had een leeg glazen flesje staan en een leeg potje. Daar heb ik dus heel simpel sisal touw omheen gedraait en vast gelijmd. Een engeltje aan gehangen en klaar is klara..
Nou werk ik wel vaker met het lijmpistool en dergelijke maar ben nu toch gewond geraakt heb een hele dikke blaar op de beide duimen zitten. Sniksnik..  De hond Indy wou zich er ook mee bemoeien en ik wou Indy dus behouden daarbij heb ik mezelf dus lelijk verbrand aan dat rotding. (Wel onmisbaar in mijn knutselpakket)
Maar goed komt wel weer goed twee blarenpleisters erop voor 24 uur en ik ben weer als nieuw..
Fijne avond..

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De blaren zij inmiddels niet pijnlijk meer. Haha.. dankje soms is het simpelste idee toch wel een van de leukste. Maar ik zie somsook dingen voorbij komen dat ik denk. He waarom heb ik dat niet bedacht.

      Verwijderen

Hoi Hoi.

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!
Gewoon commentaar , discussie of kletspraat!
Vriendelijk en vrolijk en met een lach op het gezicht.
Lees ik fijn en rustig ieder bericht!

Moet altjd even lachen en denken och dankjewel.

Liefs Cynthia