Pagina's

woensdag 27 november 2013

POST EN CADEAUTJE VOOR OMA

Hoi Hoi Allemaal,
Van de week een rustig weekje mijn broertje blijft logeren. En daarnaast heel veel afspraken staan. Maar toch tijd gehad om me oma der cadeautje af te maken. Een lief klein beertje die ze in ruil kreeg voor een boek over haken. Die had ze gekocht voor mij. Met de vraag of ik er eentje voor haar wou maken. Nou voor u altijd oma.. Dus belofte maakt schuld en ik dus een leuk patroontje uitgezocht.. Wat vinden jullie ervan een schatje he? (Helaas wel een wat donkere foto)
Verder leuke post gehad van Anke een mooi lapje voor me vriendschapsdeken en leuke post its plus 2 mooi kaarten. Ook heb ik weer 3 kaarten voor postcrossing verstuurd. En ohja zaterdag ga ik hulp piet spelen in een winkelcentrum in harderwijk.. Hoe leuk is dat heb er nu al zin in. Foto's verschijnen vanzelf....
Fijne dag verder..

1 opmerking:

  1. Wat een schattig beertje ja, vooral dat mandje met bloemetjes doet 't hem! Heel veel plezier met Piet spelen, lijkt me echt grappig om te doen. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi Hoi.

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!
Gewoon commentaar , discussie of kletspraat!
Vriendelijk en vrolijk en met een lach op het gezicht.
Lees ik fijn en rustig ieder bericht!

Moet altjd even lachen en denken och dankjewel.

Liefs Cynthia