Pagina's

vrijdag 4 oktober 2013

GEWONNEN GIVE AWAY

Hiep hiep hoeraa......voor abbey the squirrel en natuurlijk alle andere dieren groot en klein wel of niet echt.. HELE FIJNE DIERENDAG....

En ook voor mij want zo komen we op de give away die ik gewonnen had. Angelina van mijn eigen plekkie KLIK HIER had een give away waarbij je moest raden hoeveel eikeltjes abbey had verzameld.. 

Ik dacht en dacht en kwam op 46 eikeltjes uit. En nu was dat eem goede gok.. jeetje wat leuk. Samen met mij was er nog een dame met het goede aantal. Voor haar ook gefeliciteerd met de gewonnen spulletjes...

En wat heb ik nu gewonnen. Een sierhangkussentje en een super leuk kleedje die ik kan omtoveren tot een schaaltje.. Wat leuk.. En dan natuurlijk de o zo lieve schattige leuke kaart. Enneuh... dat het uit een goed hart komt!! Is maar weer duidelijk want het ziet er super uit en ben er super blij mee..

1 opmerking:

  1. Leuk he! Ik zat er flink naast met raden/tellen, maar jij van harte gefeliciteerd met je prijs!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi Hoi.

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!
Gewoon commentaar , discussie of kletspraat!
Vriendelijk en vrolijk en met een lach op het gezicht.
Lees ik fijn en rustig ieder bericht!

Moet altjd even lachen en denken och dankjewel.

Liefs Cynthia